Igår hade jag världens härligaste familj framför kameran. Jag fotograferade deras killar för inte så länge sen (här kan ni se dom) och nu var det dags för lite familjebilder och det gick hur bra som helst. Trots att stora killen inte var så intresserad så löste det sig tillsalut och jag fick både en bukett med löv och en kram med mig hem och jag får ju faktiskt säga att jag är så himla tacksam för mina fantastiska kunder!

Nu ska jag alldeles strax bege mig mot tåget och skolan. Idag har jag haft sov morgon och fick sova fram till halv nio och det var så välbehövt. Så nu kikar vi igång dagen. Hörs senare fina ni!
Kommentarer
Sara Björk

Såå fin bild!

Fanny

Superfint :D

Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma

Oh vad fint, precis sådana där bilder vill jag fota ibland höstlöven. Ta en syskonbild på alla mina telingar. Hoppas jag hinner få till något innan alla löv är borta.

Magdalena - Flash photo

Så härlig höstbild och va kul att ha så fina kunder :)


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:


Kom ihåg mig?
Trackback