På senaste har det varit mycket "till hemmet" -saker som köpts. Det är såå kul. Häromdagen fick jag med mig dom där två zink burkarna från Granit och dom är hur snygga som helst. Min lilla arbetsplats har fått sig en liten makeover på senaste med både nytt skrivbord och andra smådetaljer.
 
Alexanders första små teckningar har också fått komma upp. Tyvärr syns dom inte så bra på bilderna men det är i alla fall två små blyerts teckningar som han gjorde i.. Januari, tror jag det var, haha!

Nu ska jag mysa ner mig en stund med min lillakille och sen tänkte jag försöka skriva en liten försenad 13 månaders sammanfattning också. Har hänt så mycket på sistone.
Kommentarer
Fanny

Ser väldigt snyggt ut!!!! :)

Lottiz - Fotograferande fyrabarnsmamma

Ser fint ut. Kul att ha en egen arbetsplats. Min är i soffan ;-)

Claudia

vad fint du har det !:D
Jag har suttit och funderat på hur du gjort menyn högt upp med startsidan och hemsidan å de.. Vill du avslöja haha?:D jättfint är det


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:


Kom ihåg mig?
Trackback