Jag har inte rört datorn sen i.. lördags tror jag för jag gick och blev stört förälskad i vår soffa och har legat där sen dess.. Eller inte. Jag har blivit sjuk, sådär super duper sjuk. Ni vet då man bara grymtar och kvider.

Min hals har varit helt förstörd samt att mina öron och huvud värker ikapp så trots massa jobb som ligger på hög så har jag i alla fall kunnat slappna av och släppa det och bara vara sjuk. Så jag bäddade ut vår soffa till bäddsoffa i söndags tror jag det var och sen dess har jag legat där utan att röra mig speciellt mycket.  Men nu är jag lite piggare och försöker få gjort litegrann i alla fall innan bäddsoffan kallar igen.

Så, jag hoppas ni mår bättre än mig och så fort jag mår bättre har jag super roliga saker att berätta för er!
Kommentarer
Kajsen

krya vännen. saknar dig <3

♥Veronica, Mamma till Liam♥

Är sååååå sugen på en julfotografering nu! :)

Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma

Du får krya på dig.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:


Kom ihåg mig?
Trackback