Jag har varit borta här ifrån och jag har faktiskt knappt inte ens rört datorn och oj så skönt det har varit. I onsdags var det ju Ullared som stod på schemat och sen igår hade jag om mina fina pojkar en hel dag i Malmö. Men idag har jag jobbat på. Urval har skickats iväg och kommit tillbaks. Bilder har redigerats och jag har helt enkelt fått gjort lite som var på min att göra lista. Men ändå verkar den bara bli längre, konstigt det där i alla fall. ;)

En ny design har i alla fall kommit på plats och för mig  känns det bra. En header ska på plats när jag listat ut hur den ska se ut, har Ni några förslag? Tills dess får det se ut såhär. Vad säger ni annars? Är den godkänd?
 
Kommentarer
Jonna Erlandsson

sv: för att det krävs mer av mig och att kunden inte behöver gå någonstans. Det är t.ex mycket lättare att fota utomhus då ljuset är överallt. Sen att det är mer "riskabelt" för mig att åka helt ensam hem till någon okänd person.

Aroundimages

Vilken fin design du har gjort :)
Du är riktigt riktigt duktig, älskar bilderna :)

Maria

Vad söt liten flicka :) tusen tack för fina bilder !!!!

Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma

Vad fina bilder och kul med ny design.

Malin S

Sååå fina bilder!

Photography by Lovelyeverafter

Jättefina bilder! :)

kiwiberries

så sött!

Pablo

Riktigt vackra baby foton! :)


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:


Kom ihåg mig?
Trackback