Idag hade vi en massa planer men med tanke på vädret så blir det tyvärr ombokning. Dock gör det inte så mycket då både jag och Alexander behöver en riktig hemma dag. Känns som det var länge sen nu.

Det regnar på här och det ska visst göra det hela veckan sägs det och det hoppas jag verkligen inte. Men idag njuter vi i alla fall av regnet och har en mys dag till 100%. Tittar på Anastasia och klättrar på möblerna är vad som gäller idag. Imorgon blir vår lilla kille 9 månader och det känns som om han är så mycket äldre än så ibland. Han börjar verkligen förstå så mycket nu.

Idag fyller även min fina storebror gammal gubbe (nästan i alla fall) och vi här nere i Skåneland önskar han en bra dag och en massa kramar!



Tävlingen om haklappen i samarbete med Gula Grodan avslutades ju igår och vinnaren blev... REBECCA.
Men redan senare i veckan kommer en ny, rolig tävling upp!

Kommentarer
Lina

Åh sikken liten goding! Min Elias har en liknande mössa, jättefina! :)



Här säger dem att det ska regna hela veckan med, hoppas inte! :/

hanna ♡

okej, ahaha :D

Felicia - mamma till Liam

Fina killar! :) Och wow, tiden går så fort! Snart blir våra killar 1 år och 2 år och.. puha :)

Rebecca - 19 år och mamma till Haylie <3

vann jag? :o oj :D hihi! har mailat dig min adress! Tack så mkt :)

Erica

fina foton :)


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:


Kom ihåg mig?
Trackback