Alexanders fina pappa häromdagen mellan bollkastning och gräsätande med den lille herrn själv.
Kommentarer
Jessica - Jolines mamma

Oj va lik Alexander är sin pappa! :))

P I T E T J E J - Erica Pettersson

Svar: Ja, eftersom det inte var så många anmälda så lade jag in alla i röstningen. Ber tusen gånger om ursäkt om du skickat in en bild och jag missat den. Kunde inte hitta den på mailen eller i tävlingsinlägget; till vilken skickade du bidraget?



Tack för din röst, och hoppas du får en trevlig dag!

MVH /Erica Pettersson (http://pitetjej.webblogg.se)

Erika

Hej!

Du är en av de 5 finalisterna i fototävlingen på min blogg, nu är röstningen igång så lycka till! :)

Lovelyeverafter - Mammaliv, foto & design

SV: Mja, jo. Jag tror det är för jag har verkligen letat fel haha! Blir väl lätt så när man egentligen inte vill ha med dagis att göra alls ;) Men det känns bättre nu och Alicia verkar trivas, så det är ju huvudsaken. Är väl mest rädd nu att det ska vända och hon börjar vantrivas. Men får försöka tänka pooositivt, haha! :) Alexander skulle börja nu till höst, eller har jag fel för mig? Hur känner du dig inför det?


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:


Kom ihåg mig?
Trackback