Nu är det dags för en tävling igen! I potten ligger en haklapp från GULA GRODAN som är perfekt att ha i skötväskan och som är lätt att tvätta av.

Som vanligt är det lätta "regler" som gäller och det ni behöver göra är att gå in och gilla Gula Grodans facebook sida HÄR och sen bara kommentera inlägget. Ni kan även följa mig på Bloglovin' så ser ni lätt när tävlingen avgörs och när nästa tävling kommer upp.

GLÖM INTE LÄMNA ER MAILADRESS SÅ JAG FÅR TAG I ER VID EVENTUELL VINST!

TÄVLINGEN AVSLUTAS DEN 28 MAJ KLOCKAN 18.00!

FÖR ATT VARA MED OCH TÄVLA:
- Gå in och gilla Gula Grodans facebooks sida.
- Kommentera detta inlägg.

Kommentarer
Elise Gulle

Älskar färgerna :D

Eleanor, 17 & mamma

Åh vilken härlig haklapp!

Självklart är jag med och tävlar! :)

Sara - mamma till Molly

Så himla fin! Jag är absolut med! :)

johanna m

Jag är med :)

Sara

Har tyvärr inte facebook annars hade jag gärna varit med =)

Josefine

Jag vill absolut vara med! :)

Sara

Då är jag gärna med =)

Caroline

Jag är med. :-)

Patience Palm Prottengeier

Jag är med :)

martina

nice:) är med och tävlar jag med :)

Sara

Jag e med!:)

Klara

- Åh, ja, Hundraåringen kan vara den bästa svenska bok jag läst. Jag skrattar i princip aldrig då jag läser, men medan jag läste om Allan och hans äventyr kunde jag inte låta bli att skratta för mig själv. Underbar historia!

Emelie

Jag är med, har gillat på Facebook!

Kristina

Vill gärna vara med och tävla!

En ny haklapp är precis vad vi behöver nu!

Erica

Såklart att man vill vara med och tävla den e ju riktigt läcker :)

Erika - 18 år och väntar andra barnet

I´m all in! :-)

Rebecca - 19 år och mamma till Haylie <3

jag är med ;)

tilde

Nu är man med och tävlar =).

Erica Johansson

åh den skulle vara perfekt till min dotter som idag firar att hon är fullt frisk från sitt hjärtfel <3

rut

jag vill vara med :)


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:


Kom ihåg mig?
Trackback