Det var ju ett tag sen nu så nu är det dags för mig att foto tävla lite och denna gången är det inne hos Erika i samarbete med kända TVSPELSWEB.SE och jag skulle vilja vinna lite hjälp på traven till DEN HÄR. Vill du också vara med och tävla? Gå då in HÄR!

Man skulle även motivera och det blir väl lätt. Självklart blir det ju ytterliggare än bild på min fina son för han är ju absolut finast i mina ögon och denna bilden blev det för den visar verkligen hans rätta jag - hans glada jag!
Sen varför jag vill vinna IR - fjärren är ju för att kunna ta fler familjbilder på oss allihopa! ;)

Kommentarer
Mikaela

Så söt han är. c':

Flygare

Helt fantastisk bild!

Emelie:)

Fin bild! :)

Erika

Svar:

Kul att du är med och tävlar! :)

Kristina

Otroligt glad han ser ut! Så söt. :D

Sophie

Åh, så söt!

Ellen

Fin bild:D

Felicia

Vilken härlig bild! Så söt han är :'D

Miranda

SÅ söt asså!

Anonym

Vilka vackra ögon ungen har!

Julia

vilken sötnos!


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:


Kom ihåg mig?
Trackback