Det är så svårt att ta bra bilder på den lilla herrn nu för tiden. Han är ju aldrig still! Men några dugliga bilder blir det i alla fall.


Den nya designen är på plats men ni kan behöva uppdatera sidan ifall ni inte ser något eller om det ser knasigt ut. Så, hur ser det ut för er? Ser allt bra ut? OCH vad tycker ni nu? Jag trivs i alla fall bättre och nu ska jag bara försöka få dit en fin headerbild men det får vänta tills morgondagen för nu ska jag passa på och mysa ner mig i soffan med pappan i familjen en stund. Det gäller att passa på när Alexander för en gångs skull kommit i säng ordentligt. På senaste har hans sovrutiner blivit helt knas av någon anledning och igår ville han endast sova i famnen och det slutade med att vi alla somnade tätt intill varann i sängen med babblarna på högsta volym.
Kommentarer
Mikaela

Jättefin design. :D

Flygare

Åh vilken underbar sötis!

Isabelle

Såå, söt, och vacker bild!

Thelma

naw, så söt!

Sammi

Jadå, din header är jättefin! :)

Emelie:)

ååh så söt!

Fanny

Tkr allting ser jättebra ut :) Du verkligen sjukt duktig,

Sara

Det ser jättebra ut! =)

Stella

Headern är super ! :D

Sophie

Designen blev superfin!

Otroligt söt bild också! ;)

Kristina

Hihi va mysig bild. :D Hur gammal är han? (:

Julle

Nej vad söt liten typ :D

Emma

så söt foto =)

Tilde

Så sööt! Headern ser awsome ut:)

vicky

Jätte fint! <3

Emma

jätte bra blogg ska nog fårtsätta att följa din blogg =)

Sosso

Söt bebis! ^^

emmap ♥

Gud vad söt! vacker bild.

Ellen

Så underbart vacker bild!

Hickorys

Vilken söting!

Pollygame (Filippa)

Vilcken söt bild det var!

Sofia

haha jag dör, så himla söt! :D

Hanna (twintown)

Vilken söt en :D

Adam

Älskvärd unge där! Helt underbar.

Emmy

Aww så söt! :D



Allt bra?

Neha

Såå söt:D


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:


Kom ihåg mig?
Trackback