Blir en massa natur bilder här nu för tiden men vad gör det? Det är ju så mycket fint ute nu.

Idag har jag ingen bra dag överhuvudtaget. För lite bra sömn har det varit inatt och sen en pigg Alexander några timmar tidigare än vanligt. Tur att han i alla fall är på bra humör idag och att han är så söt. ;)  Nu sover han i alla fall sin lilla middagslur så jag tänkte faktiskt ta och göra honom sällskap en stund och hoppas att man blir lite piggare för sen blir det en stund ute i trädgården tills pappan kommer hem och ikväll blir det som sagt visning. Spännande.
Kommentarer
Sara

Ja man får passa på att sova när de små gör det. Det gör mycket för energipåfyllnaden =) Ha en fin tisdag!

Elina mamma till Nellie 9 månader

Pengarna är skickade nu :)

Nilla

Vilka fina bilder! Det är så underbart med alla blommor i sköna maj! :-)

Stella

Sov gott <3

Mikaela

Älskar bloggen och alla bilder!

Isabelle

Gryymt fina bilder taar du!:)

Thelma

Härligt foto!

Sophie

Riktigt fin bild! :)

Kristina

Otroligt vacker bild må jag säga! Vad fotar du med? :)

Emma

heregud vad fina kort du har på din blogg<3

Julle

Jag älskar naturbilder, jättefin bild :D

Tilde

så fin bild, älskar färgerna!

emmap ♥

Helt underbar bild!

Felicia på Unice

Sjukt fin bild! :) Kram!

Sofia

grymt fin bild!

Hanna (twintown)

Sjukt fin bild asså :D

Emilia (Nalleh)

omg va fin o:

Miranda

Asså du är så grym på att fota! c:

Emmy

Fin bild! :D

S O N J A F O T O

Såå fin bild! :)


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:


Kom ihåg mig?
Trackback