Nu tyckte jag det var dags för lite nya roliga bloggtips så håll i hatten, här kommer dom!
 
 
Först ut blir Sara. Hos henna brukar jag titta in då och då. En massa bilder blandat med mammaliv - precis som jag vill ha det. Jag tycker verkligen ni ska göra ta och besöka henne.
 
 
Och sist men inte minst så ska jag tipsa om Lucy! Hennes blogg har jag läst ett bra tag nu och är en av mina personliga favoriter. Där finns allt från underbara bilder, mammalivet och bloggdesign och då förstår ni väl ganska fort varför det är en av mina favorit bloggar. ;) Så, besök henne med och passa på att följa henne genom sin 4de graviditet!
Kommentarer
Sara

Men åh söta du då =) Va kul! Nu fick jag allt till ett leende på mina läppar, en tung dag för övrigt!
Ha en fin midsommar!

L U C Y E W E L Y N

Nämen! Vad söt du är <3
Nu blev jag glad! Detta leendet kommer hålla hela kvällen! :D

None None

Jag brukar med kika in på www.lucy-ewelyn.se och det är en helt underbar blogg med otroligt fina bilder! :) Och du tar med superfina bilder. :)


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:


Kom ihåg mig?
Trackback