Blev en hel del fotograferande igår och mellan alla familj och barn bilder har jag lyckats gå igenom några stycken. Bland annat dessa på min finaste lillasyster ♥  och det kommer säkerligen komma upp ännu fler bilder då alla blev så himla fina! Eller vad tycker ni?
 
Annars känns det som det är några fullspäckade dagarn nu denna veckan och det känns så bra och hade nu solen bara kikat fram lite här nere hade allt varit perfekt. Imorgon drar jag iväg på en fotografering, fredags väntas mammaträff verkar det som och sen på söndag drar jag och Alexander på utflykt till helsingborg med Nicolina för att gå på fototräffen med Emelie Ohlsson! Med andra ord har vi en massa roligt att se framemot och nu ska jag krypa ner breve mina två killar i sängen så man orkar med morgondagen!

Godnatt på er alla!
 
 
 
Kommentarer
Fanny

Dem här bilderna blev urbra =)
Hoppas ni får en bra helg! :)

Kram

Svar: Tack så mycket! Vi ska försöka. Trevlig helg på dig min bästa kommentator ;)
ACIRES - Fotograf i Skåne

Vicky

Riktigt tiktigt kul var det, får träffas och fotas mycket någon dag! :D <3

elina 17 år och mamma

Vad fina bilder!


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:


Kom ihåg mig?
Trackback