Nu är vi äntligen hemma efter en, vad ni nog förstod, fullspäckad helg. Vi avslutade helgen med bästa sällskapet och godaste maten och med en hel del nya saker med oss hem. Har så mycket att visa er men så lite tid men jag ska verkligen försöka att få upp lite roligheter som jag tror ni vill se, i veckan. Men nu ska jag fixa klar en del designbeställningar och sen förbereda för morgondagen för då väntas det en BARN/FAMILJE FOTOGRAFERING i Malmö. Så förhoppninsvis har jag en hel del bilder att visa er i veckan.

Vad har ni haft för er denna helg då?
Kommentarer
Fanny

Har jobbat hela helgen =) så har inte varit så . . händelserikt haha ;)



Superkul att ni haft en bra helg :D Lycka till på fotograferingen (Även om du inte behöver det :P)

Sara

Har du med Alexander när du fotograferar? :P


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:


Kom ihåg mig?
Trackback