Den senaste veckan har det kommit lite nytt till mig. Bland annat ett stativ och idag kom en fjärrutlösare på posten. Jätte roligt tycker jag så imorgon ska jag tvinga ut mina kära pojkar för att ta några familjebilder. För det har vi faktiskt inte så många av.

Har förresten fått "nya blogg.se" nu och jävlar vilken skillnad det blev. Visa saker är jag inte riktigt nöjd med men får helt enkelt skicka lite feedback och hoppas att dom kan lösa det. Dock känns det väldigt skönt med något nytt och fräscht. Det var helt enkelt på tiden.
Kommentarer
Fanny

Fick också nya blogg.se :P Ser ju snyggt ut iaf, nu måste man ju bara komma in i det xD haha Tror det kommer bli bra!

Kul också att du fått nya saker till din kamera =) Helt nyfiket hur mycket saker använder du och tycker du att det gör stor skillnad i hur bra bilderna blir? =) Du är en superbra fotograf btw, en underbar människa och bara fortsätta blogga som du gör för jag älskar att läsa din blogg =)


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:


Kom ihåg mig?
Trackback