BVC gick hur bra som helst och han fick en OK stämpel i rumpan även denna gång och jag hade hyfsad koll på vikten med. 10,170g vägde han så alltså har det inte hänt så mycket på den fronten vilket är ganska skönt då han börjar bli väldigt tung att gå och bära på så nu får han gärna börja gå. ;)

Annars gjorde vi ett försök till lite familjebilder nu ikväll men det gick inte riktigt som vi ville. Alexander var inte riktigt på humör men någon måste ha blivit bra. Ska gå igenom dom och även skicka iväg lite bilder till lite kunder så fort Alexander kommit i säng.
Kommentarer
L U C Y E W E L Y N

Svar: Mitt 17-35 är som ett vidvinkelobjektiv. Tycker inte alls om att fotografera porträtt med det objektivet. Är mest hemma hos - landkskaps bilder och sånt den lämpar sig till, man får med så mycket. Men det är vad jag själv tycker :P Sen är mitt objektiv 2,8-4 , så när man zoomar är det lite ljusinsläpp. Men nu är ju 17-55 ett helt annat objektiv :) Kika på fotosidan! Här är bilder tagna med 17-55 2.8 http://www.fotosidan.se/reviews/viewphotos.htm?ID=11984

:)

Fotat med min 17-35 http://lucy-ewelyn.se/2012/03/livingroom/

Fanny

Älskar Alexanders hela namn =) Ursnyggt!! och den bilden på honom är så fin. Du är verkligen galet duktig på att fotografera, det ser bara så enkelt ut som om det inte krävs någon talang alls (nu vet vi ju alla att det gör det) =)

Ida

Sv: Tack fina du! <3

Malin Westman

Nu finns veckans fokus uppe på bloggen :)


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:


Kom ihåg mig?
Trackback