Har blivit utmanad så mycket på senaste men aldrig orkat göra någon av dom så nu kör jag en liten samlad av dom allihopa och berättar hela 10 saker som ni inte vet om mig.

1. Jag har inte fått en enda negativ kommentar om att jag bara var 16 år när Alexander  kom.
2. CocaCola är min absolut största last.
3. Jag total diggar Hanna R. nu sen jag hittade hennes blogg.
4. Jag läser JÄTTE, JÄÄÄTTE många bloggar.
5. Älskar One Tree Hill, Gossip Girl, Gilmore Girls och är en allmänt stor serie nörd!
6. Jag hatar OGILLAR folk som hela tiden ska titulera sig själv som “UNG MAMMA” och skriker ut det hela tiden för att få uppmärksamhet. Vi är alla mammor, vanliga mammor, så de så.
7. Jag har bloggat sen 2008 på alla möjliga olika bloggar.
8. Är svag för svensk musik. 
9. Kan spela allt från fiol, gitarr, piano till trumpet och dragspel (väldigt lite men ändå)
10. Jag älskar Arga Snickaren och tittar på det hela tiden.
Kommentarer
Kajsa

Tycker också det där med "ung mamma" blivit så himla uttjatat, särskilt när folk själv titulerar sej som det :)

JELENA DIARY

Besök våran nystartade fanblogg :)

jessica jansby.

ja, OM vi måste!! nu är det ju snart ett år sen vi träffades i längre än tio minuter!

bara säg en dag du kan så löser vi det, kan ju bli superbilder nu när sommaren börjar ta sig hit! :)

AMANDA ESBERG - SÖDERMANLANDS STÖRSTA UNGDOMSBLOGG

Just nu har jag två helt grymma tävlingar i bloggen, var gärna med!



http://aamandaesberg.blogg.se/2012/may/tavling.html#comment



http://aamandaesberg.blogg.se/2012/may/tavling-fiskpredikyr.html#comment



(är du med i båda tävlingarna får du du dubbla vinstchanser)

Blue Velvet - Vegas mamma

Skoj och läsa!

Sara

Vill börja med att säga att du gärna får svar via mejl eller ett inlägg här, då jag har blogg paus just nu.



Va hade du (och din kille) gjort om du blev gravid nu igen?

Kram

Sara

Vi är lite lika på ett par punkter =)


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:


Kom ihåg mig?
Trackback