Tänkte ta och tipsa er om lite bra bloggar som jag tycker förtjänar lite uppmärksamhet. Jag älskar ju själv att få tips om nya bloggar då jag är en riktig blogg narkoman ibland. Så här kommer lite tips!  Tips gärna om bra, lite mindre bloggar som ni läser! Så kan jag sammanställa dom i ett inlägg om ni vill det!
 
 
Felicia, 20 år från danmark som bloggar om allt från bloggdesign, foto och livet som mamma till Liam. Här kommer ni in till henne!
 
 
Jannie, ännu en fotoblogg. Mest djur men bilderna är så fina så man måste verkligen titta in! Super duktig tjej! HÄR hittar ni hennes blogg.
Kommentarer
Angelica- mamma till Leia & Lowa <3

Tack så mycket :))
Det är min sambo som fixar det åt mig :)
Ja man kan anlita honom, skriver hans mail så kan du väl höra av dig till honom med lite info av vad du behöver :D
[email protected]
Kraam

Blue Velvet - Vegas mamma

Bra bloggtips!!!!

Felicia - mamma till Liam

Åååh vad kul att du tipsar om mig! ❤

Linn

Elinaadele.blogg.se skriver om sitt liv som ung mamma i en liten stad i Västerbotten. Hon är 17 går gammal med en dotter som just fyllt 1 år :)

Linn

Elinaadele.blogg.se skriver om sitt liv som ung mamma i en liten stad i Västerbotten. Hon är 17 går gammal med en dotter som just fyllt 1 år :)

Sara Björk

Bra bloggtips =)

Lilla familjen

Tack för tipsen! (:


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:


Kom ihåg mig?
Trackback