Sitter och avnjuter en koppkaffe och ska snart hoppa i lite kläder men för tillfället står barnkanalen på tv:n och mina två hjärtan dansar och tittar på något mindre bra barnprogram. Själv skissar man på en ny bloggdesign som jag tror kommer bli jättebra jag ska bara finna tiden till det.
 
Nu har även Emma och lilla Isabella trillat in genom dörren och alldeles strax ska jag och Emma ge oss iväg en liten stund och handla en sak och sen väntas väl stranden efter det. Så jag önskar er en bra dag och att ni har lika fint väder som vi har!
Kommentarer
Lilla familjen

Mm, vattenmelon! Favorit hos mina små (:

Svar: Det är favoriten här med! Alexander börjar skrika och slåss med armarna så fort man tar den ifrån honom eller om den tar slut :)
ACIRES - Fotograf i Skåne


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:


Kom ihåg mig?
Trackback