Satt och redigerade jättefina gravidbilder från förra veckans fotografering och kom att tänka på dessa bilder vi tog förra sommaren för nästan exakt ett år sen. Hatar redigering på dom nu men hittar inte orginalbilderna för tillfället men dom är så himla fina ändå. Trots alla fel. Det känns så overkligt att jag för ett år sedan gick här med den stora kulan och väntade på just Alexander.  Tiden går så himla fort och snart är det dags för 1 års kalas för vår lilla stora pojke! Vem kunde tro det för 2 år sedan liksom? 
 
Annars känns allt mycket bättre idag. Vi åkte ut till Morfarn på landet och åt god mat och bara tog det lugnt några timmar och nu verkar lusten och alltihopa kommit tillbaks så nu är det full fart framåt med redigeringen och imorgon väntas ytterliggare en gravid/kärleks fotografering som jag tror kommer bli hur bra som helst då vi har ganska många planer och idéer som kan bli helt perfekta!


Förresten vid frågor, beställning av bloggdesign eller om ni skulle vara intresserad av att bli fotograferad. Maila mig då på [email protected]  !

Kommentarer
Lucy Ewelyn ♥

Finns alltid något man vill ändra på, men jag älskar bilden, tycker den är helt perfekt :)

Jag har Wordpress, blev lite förvirrat där bara då jag inte kör widget-ready, kodar i sidomenyn själv :)

Sara

Bloggdesign är jag allt intresserad av :) Har haft samma sen 2007 typ =)

Svar: Det var inte länge alls ju! ;) Hah, själv bytar man ju hela tiden. Men är du intresserad bara maila så fixar vi något. :)
ACIRES - Fotograf i Skåne

Fanny

Häftigt att tänka så, vem kunde ha trott att det här skulle hänt liksom. Kanske är jag som är lite analytisk och filosofisk, men det är rätt häftigt =)
Den bilden är ubersnygg!!! =) Lycka till på fotograferingen!!

♥ ♥ MelissasPrinsar ♥ ♥

gu va duktig du är!

Lilla familjen

Vilken vacker bild på er! (:

Ika

Jag tycker bilden är jättefin! Utstrålar så mycket kärlek och lycka :]


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:


Kom ihåg mig?
Trackback