Puuhhh.. Vad trött jag är. En liten kille (behöver väl inte nämna vem) vaknade 20 i 6 imorse och ville inte somna om och det var första gången någonsin han vaknat så tidigt och inte velat somna om. Så efter lite välling och lek somnade vi tillslut båda två om i soffan för ytterliggare en timmes sömn. När vi sen äntligen piggnat till blev det en runda till Burlöv Center med Emma och Isabella vilket gick långt ifrån smärtfritt men tre par byxor till Alexander blev det så jag är nöjd, trots allt.

Nu är det lite undanplockning som gäller och sen blir det nog tv:n och sen sängen för att ta igen lite sömn. Sambon är iväg denna helgen och kommer inte hem förren imorrn så det känns lite tomt här nu när Alexander somnat. Men med lite bloggläsning framför tv:n så ska det nog lösa sig. ;)
Kommentarer
joanna-livet med asperger

Hej!
Jag heter Joanna och är 24 år och när jag var 14 år fick jag diagnosen Aspergers syndrom och nu bloggar jag om livet med diagnosen för att samhället ska få mer insikt och förståelse för hur det är att leva med ett dolt funktionshinder och att alla är lika värda trots bakgrund, så kolla gärna in min blogg:)
Om du inte gillar sådana här kommentarer eller redan fått någon liknande så ber jag om ursäkt och hoppas du förstår att jag bara försöker sprida den viktiga info jag bär på:)


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:


Kom ihåg mig?
Trackback