Myspojken i väntan på tåget innan idag.

Självklart blev det en runda ut idag, det var ju så himla fint väder. Så vi tog en tur in till Lund och träffade vår finaste vän Savanna. Alltid lika trevligt och vi saknar henne redan! Nu är vi i alla fall hemma i värmen och har ätit god mat och nu bussar min fina killar och jag försöker komma på något nytt till designen. Imorgon blir det i alla fall att träffa Emma och Bellisen en stund och försöka få till lite bilder till Emmas design och sen på onsdag blir det mamma träff tror vi blir närmare 10 mammor med barn. Super trevligt att vi blir fler och fler hela tiden!

Nu får vi återgå till design pillandet medan man kan och sen blir det tv mys och en påse Ahlgrens bilar. ;)
Kommentarer
Savanna

ihih tack för idag mina finaste! jag älskar & saknar er! <3

Sonja♥foto

Åh, vilken sötnos!

ellensjo

Hej! Allt bra med dig idag? :)

Kram

Jennie Lenita

Tack så mycket, meddelar om jag startar en ny :)

Elin

Veckans blogg är uppe nu :) Se efter om de va du som vann, om inte så finns de en ny chans att vinna :) Kram

Rebecca - 18 år och mamma till Haylie <3

Du har fått en liten award på min blogg, kika in! :) Kram

Emma [foto]

sv: jag vet, jag ska ändra headern inom kort, lägga till och göra mer eget, förlåt om det störde dig!

Hanna - 19 år och förlovad

Oj vilken mysig bild! :) Helt fantastiskt söt liten pojke ni har! :)

Madelene

sjukt fin unge du har !

ta hand om er. kram

ENDENISE

sv: tack så jätte mkt för alla tips! gulle DU! Nu ska det läras :) kram

MARIA STARCEVIC

Åh vilken fin bild!

claudia

åh tack <3

gud vilken underbar liten kille!:D


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:


Kom ihåg mig?
Trackback