Blev knappt några bilder igår men några få på alla furverkerier blev det, inget speciellt, men ändå något. Vi var hos älsklingens moster hela kvällen och hade det trevligt och väl trötta somnade vi mycket senare än vi gjort på länge och att lillemannnen sen sov till 11 idag gjorde ingenting. Nu är vi lagom slöa och ska börja göra oss klara för ikväll blir det den årliga kalkon middagen hos farmor som vi längtat efter sen i somras.

Nu är det i alla fall 2012 och jag känner mig så himla pepp inför det år som vi har framför oss.


Hade ni en bra nyårsafton?
Kommentarer
Fanny

Hade magasjuka men förutom det var det mysigt! :))

vicky

sv; Ja jag kan nog när som denna veckan :D Det måste vi verkligen göra <3

Anonym

Hejsan! :) Nu har du chansen att vinna "Veckans blogg". Läs mer om tävlingen här:

http://fannyuknow.blogg.se/category/tavlingar.html



Ha en bra dag! :)

malin [fotoblogg]

sv: tusen tack :) gott nytt år och hoppas du får ett riktigt fint 2012! :)

Patricia

Vilken fin bild! :) Gott nytt år!

emelie carlsson

god fortsättning på det nya året!:)

Hanna- Mamma till Alexander

Gott Nytt År! :) jag hade en jättemysig kväll igår :)

Alexandra

Japp, en jättetrevlig kväll hos vänner med vin, sushi, champagne och raketer :)

emilia

va kul! för den kommer nämligen tryckas upp snart och säljas till dom som beöver pepp!


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:


Kom ihåg mig?
Trackback