Det är faktiskt med lite sorg som vi sakta men säkert börjat ta farväl av stl 62 i lillemannens garderob. Jag måste inse att det börjar bli för tok för litet men han har ju sååå mycket fint i den storleken. Så igår fick det bli en runda på stan så att vi kunde börja fylla på nästa storlek. Hittade inte jättemycket men ett par super snygga byxor från kappahl hittade vi och sen även några bodysar men såklart är ju ingenting hälften så fint som det han har i stl 62.. Ja butter mamma för tillfället, haha.

Nej men nu ska jag ta och göra mig själv i ordning och sen ska lillemannen få hoppa ur sin pyjamas och sen väntar en barnfotografering i Malmö (hoppas bara vi hittar dit, haha) och sen inom morfarn.
Kommentarer
Jennica - mamma till Melwin

usch, vi har just rensat bort allt i stl 56, det gör ont i hjärtat!

Sonja♥foto

Nej va synd :(

jessica

Hej! Kan du inte lägga upp bilderna från dopet? :)

Augustifamiljen

sv; Jo jag håller med om 3100 faktiskt.. just såna där vanliga saker man vill ha, men som inte funkar. Saknar framförallt ir-port :)

Maria - mamma till Liam ☆

tycker det är så tråkigt när de växer ur alla fina kläder! samtidigt som det är roligt att börja använda de kläder som hittills varit för stora

Moa

Söt header du har:)

Linnea - mamma till Freja

Jag vet hur det känns. Själv har jag precis bestämt mig för att sälja alla kläder som min dotter har växt ur. Dumt att ha det liggandes när man kan få en slant för det och samtidigt glädja någon annan. =)

Anonym

hmm, jobbigt, jag grät tillochmed när jag packade ihop min dotters småkläder då hon vuxit ur dom. Man kan nästan inte förstå hur fort dom växer. Jätte fin blogg. Du verkar vara en stark tjej och en mkt bra mamma!

Lucypath.com

Lite ångest får man :( Åh jag har hur mycket barnkläder som helst jag skulle behöva sälja! Men har inte ooorkat ta tag i det.. :P Var i Skåne bor ni förresten? Kram


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:


Kom ihåg mig?
Trackback