Har ju inte hunnit berätta eller visa så mycket ifrån Alexanders dop men det kommer väl efterhand måste bara finna tiden. Idag fixade jag i alla fall med Alexanders fina dopbok som hans bonus mormor har gjort. I den fick alla skriva en liten hälsning på dopet och nu idag satte jag in bilder. Så nu är hela dopet samlat i en egen liten bok. Väldig bra idé faktiskt.

Nu ikväll har Alexander varit någon timme hos sin farmor och busat medan denna mamman och pappan utnyttjade sina 650kr i presentkort på SF med att gå och se Sherlock Holmes 2. Mysigt att komma ut en stund dock var filmen under mina förväntningar men sen var ju även mina förväntningar skyhöga. :)

Nu ska vi hoppa i säng för imorgon blir det vagnkollande, träffa farmor, barnkalas och sen skulle det bli god mat och besök till kvällen.

Kommentarer
Elin

Va smart :)

Lucypath.com

Svar: Härligt! Vi bor i Åstorp :) Så söt han är! :)

Hanna- Mamma till Alexander

Så fint! :)

Sara

Vat söt boken var :) Vi gjorde också en bok till Idas namngivning där alla gäster fick varsin sida att skriva på till Ida samt att vi satte in kort på dem. Sen satte vi in massa bilder från dagen samt skrev in dikten som vi läste upp.



Tack för förfrågan men jag gör min design själv :)


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:


Kom ihåg mig?
Trackback