Vi har haft en riktigt familje helg denna helgen och bara myst och tagit det lugnt. Väldigt skönt. Idag har det snöat hela dagen och lagt sig vilket är första gången denna vintern så vi tog oss ut en stund med farmorn och farbrödrarna och åkte lite pulka. Alexander testade att åka med pappa men mös sedan resten av tiden hos mamma.

Nu har mina pojkar gått och lagt sig. Älsklingen har en tidig morgon imorgon så dom snarkar redan ikapp där inne och jag njuter av lite egentid och slösurfande. Imorgon är det måndag igen och vi får väl se vad veckan har att ge oss.
Kommentarer
Sara

Vad härligt =)

Angelica

sv; Tack snälla! :)



Vilken fin blogg du har =)

och söt son! :D



Hoppas ni får en bra vecka framför er =)

Nu ska jag fortsätta kika runt här i din blogg: )

Kram

Hanna - Mode, smycken och min vardag

Så mysigt med pulkaåkning!

Daydreaming.se - Idaho's nya blogg

Åh vad söt lille Alexander är ^^ Längtar tills jag får en liten jag med..

Anonym

Vi kunde ersätta ersättningen med välling nu när han blev 6 månader! :) Han får välling när han vaknar mellan 4-6 sen somnar han om till 7-8. Vid 9-10 får han gröt. 13-14 Lunch. 16-17 Mellanmål i form av en halv banan eller en halv skiva bröd med smör eller leverpastej. Och sen välling vid 18-19!

Jonna

Kommentaren utan namn va från mig! :) hi hi..

Fanny

Jag har en fråga till dig! Har en systemkamera, en Nikon D5000, den har alltid fungerat urbra, men nu funkar inte auto zoom på den, och jag är inte så fruktnansvärt duktig på att ta bilder utan den, undrar om du möjligtvis vet hur man fixar det?

Jonna

Nej men oj, det kan man ju inte! Va konstigt! :/ Det funkar jättebra med vällingen, han blir mer mätt på den! :) Vi började att blanda i lite välling när han va 5,5 månad i ersättningen för att vänja honom så magen har inte krånglat heller direkt som den tydligen kan göra lite när man går över till välling!

michelle bergström

Gud vilken fin blogg du har! Verkligen super fin, och din son. Åh nästan ögongodis ju. Hur söt som helst!



Men har en liten fråga till dig, hur känns det att vara 17 år och vara mamma?

KRAM

Monia - med bulle i ugnen ♥

sv: haha va roliga folk är :) Jag såg det direkt :D



Kram

♥ Sojkas framtid ♥

Välkommen in i nya bloggen! =)

Kram!

19 år och mamma till Theo

Sv: Ica:s märke är det , billiga o fungerar bra faktiskt :)

L I N D A S S P H O T O

Vilken härlig bild!

Sv: Jag tycker också det! Den blåa är jätte fin! :D

LENA ♥

Tack ja visst är han söt :)

Allt bra med dig idag? kram♥♥

Amanda -fotograf&webbdesigner-

Tack så jätte mycket :)


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:


Kom ihåg mig?
Trackback