Ledsen att göra er besvikna men jag är ganska säker på att det känns precis likadant som för en annan mamma. Att vara ung mamma är att vara en mamma precis som alla andra det enda som skiljer är det praktiska så som boende, ekonomi, skola o.s.v. Men just känslan att vara mamma tror jag är precis likadan som för andra mammor.


Länkar henne varje gång jag nämner henne men kan göra det igen. Emmas blogg hittar ni HÄR!



Vi bor inte hemma hos mina föräldrar utan vi bor hemma hos min pojkväns mamma och där har vi typ källarvåningen för oss själva så det är lite avskilt från dom andra i alla fall, vilket kan vara skönt ibland och NEJ, varken mina eller Pontus föräldrar lägger sig i hur vi uppfostrar Alexander utan dom låter det vara vårt ansvar, precis som det också är. Dom vet om att vi klarar det galant på egen hand. ;)
Dom har låtit oss göra detta själva från början. Dom har stöttat oss och dom är fantastiska mor och far föräldrar till Alexander men mer än så är det inte. :)

Kan även berätta att vi just nu letar lägenhet för fullt så ni kan ju skänka en tanke om att vi snart ska kunna hitta något eget. ;)

Kommentarer
Jonna

Låter som att ni har det hur bra som helst hos farmor men jag håller tummarna för att ni snart hittar en lägenhet! :)

Felicia - mamma till Liam

Folk kan inte förstå känslan av att vara mamma tills de själva är det. Och i åldersfrågan om att vara mamma så är det enda som spelar någon roll om man känner sig mogen och redo eller ej. Hoppas att ni hittar något eget snart! :)

Chayenne även kallad Polemamma. En av Sveriges skönaste unga mamma bloggar!

Hoppas du får en bra fredag :)

Jarinafoto

Svar: Ja, det fungerar att ha den bredvid kameran också, men den är inte trådlös så man måste köpa en extra sladd (som tyvärr inte hörde till priset).

Emma - med prinsessan i magen ♥

Haha tack, men så värst liten vet jag inte om den är ;}



Fin blogg du har! ♥

Hanna Fredriksson

fin blogg! :D

Ossi

hoppas ni snart får eget boende!


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:


Kom ihåg mig?
Trackback