Två fina bilder på fina M och magen! Vad tycker ni om dom? Vilken är favoriten?
 
Sen lillkillen somnade för natten har jag hunnit med att färga håret (ÄNTLIGEN!), sprungit en runda med Emma och sambon (nu är det slanka linjen som gäller för oss), redigerat klart alla bilder från fotograferingen här ovan och sen fixat klart en bloggdesign beställning. Med andra ord känner jag mig oerhört flitig och skulle kunna hålla på hur länge som helst men det är ju en dag imorgon med en liten familjeutflykt och två familjefotograferingar. Så jag gissar på att vi får en underbar dag.
Kommentarer
Lovelyeverafter - Mammaliv, foto & design

Superfina bilder! :) Önska jag hade tiden att fota porträtt på andra också.. Är ju så skoj!

Lovelyeverafter - Mammaliv, foto & design

Superfina bilder! :) Önska jag hade tiden att fota porträtt på andra också.. Är ju så skoj!

Marie

Jättefina! O tack för skivan, den kom igår! :)

Sara

Fint motljus på första :)Så jag väljer nog den =)

Fanny

Tkr den till höger var bäst faktiskt men självklart är båda två underbart fina!!! =)


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:


Kom ihåg mig?
Trackback