Bjuder på ytterliggare en bild på en underbar liten kille!

Här ekar det tomt. Helt förståeligt egentligen. Det är mycket med skola och så nu. Det tar ju ett tag innan man kommer in i det men det känns fortfarande jättebra och min klass är super!

Om två dagar fyller min kille 1år och det är ofattbart att han faktiskt gör det. För 1 år sedan hade jag påbörjat min mammaledighet och sambon hade precis börjat skolan och jag gick hemma och väntade på Liten eller ja, Alexander,.
 
Har designen eller ja menyn rättat till sig för er? Jag vet att det är helt knas på dom andra sidorna MEN jag orkar inte fixa det just nu. Ni får stå ut.
Kommentarer
Jennie Lenita - Trebarnsmorsa

Menyn sitter jättefint på startsidan, men resten av sidorna är både inläggen och sidomenyn åt varsitt håll.

Jättefin bild, du är riktigt duktig :) Vad är det för linje du pluggar?

Plumeria - foto, illustration, inspiration.

Vilken underbar bild!!


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:


Kom ihåg mig?
Trackback