Fina Marie med familj som jag fotogarferade för ett tag sen på ett av mina nya favorit ställen i Helsingborg!
 
Här har vi redigeringsfeber hemma vilket verkligen behövs då jag ligger lite efter i redigering. Så nu har jag äntligen skickat iväg bilderna från denna super härliga familjefotogarfering och strax ska jag börja med gravid bilderna som togs förra veckan. Hade tänkt bli av med så mycket jobb som möjligt ikväll för imorgon väntas en ny härlig barn fotografering och sen har jag även en på fredag och söndag! Åh, så härligt det är!
 
Har även möjligtvis fått tag i en som ska fixa hemsidan vilket känns jättebra. Jag kom fram till att jag varken har orken eller lusten just nu så det är ju tur att det finns så många duktiga människor som man kan hitta viabloggar och så. 

Så, vad tycker NI om bilderna?
Kommentarer
♥ ♥ Melissas Prinsar ♥ ♥ Tävling Pågår!

ja tycker du är super duktig! hade du bott närmre hade du mer än gärna fått tagit bilder på mina barn =)

Ika

Superfina bilder!
Du är verkligen duktig :)

Svar: Tack så mycket, vad glad jag blir! Hur mr lilla familjen?
ACIRES - Fotograf i Skåne

Fanny

Du har verkligen känsla för sånt här !!! =) Alla bilder ser perfekta ut, du är sjukt duktig =) Så aa xD ifall det inte framkom haha ;) Så är bilderna ursnygga!!

Svar: Åh, du är så snäll du! OCH duktig på att kommentera!
ACIRES - Fotograf i Skåne

Syster

Åh, vad fina bilderna är! Vill du träffas snart, längtar ju ihjäl mig och snart är det tillbaka till skolan som gäller! :) När börjar du? <3

Marie

Jättefina bilder! Tack!

Sara Björk

Himla fina! Är seg med mitt mail till dig, men det kommer =) Fullt upp här hemma ;)

Svar: Ingen fara, ta du det lugnt och TACK! :)
ACIRES - Fotograf i Skåne

Carina

Jag tycker att dina foton är väldigt fina, fint ljus, fräck disposition och nytänk. Jättefin blogg!


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:


Kom ihåg mig?
Trackback