Har ju faktiskt gått och blivit BUZZADOR och fick ju för ett litet tag sen min första buzz kampanj som bestod av välling. Vi har inte hunnit testa dom så mycket men dom verkar få en OK stämpel av Alexander han är ju så fäst vid sin vanliga välling från Semper. Älskar dock påsarna, såå bra att ha i väskan om man ska gå iväg så det är ju verkligen ett stort plus! Vi får testa lite till och se vad vi tycker efter lite mer användning.

Någon här som har testat denna vällingen? Vilken välling har ni till era barn? :)
Kommentarer
Madeléne ( Mamma till 2, -05 och -08 )

Har alltid använt Nestle´s välling. Är nog den bästa. Semper brukar många barn bli hårda i magen av. Hoppas de funkar för er me. =) Kramar

Bettan (Mamma till 2 åring)

Jag använder sempers till mitt barn :) Men förstår att ditt barn älskar semper, gör min lilla son också helt fäst vid den :) Men skadar aldrig att testa ;)

Johanna ^^

Haha, så gott är välling, haha, även om de är lite barnsligt kanske..

Ida D.

Superfin header!

Sadda

Brukar alltid använda Nestle. Tycker det är bäst ^^

Mini

Jättefin blogg!

♥ ♥ Melissas Prinsar ♥ ♥

den fick jag me buzza här hemma och båda barnen spydde av den :/ här hemma har vi semper välling te Linus

Elin

Gullig blogg ♥

Melissa

Urk, välling är det värsta som finns...

Anonym tjej :)

Drack det tills jag va fem eller något haha!

Astrid

Måste vara jobbigt att vara mamma när man är så ung, men du verkar klara det ganska bra. :)

Olivia

Väldigt bar och fin blogg läser den varje dag (:

pao

drack det när jag var liten :) mums!


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:


Kom ihåg mig?
Trackback