Nu tyckte jag det var dags för en liten mini tävling såhär efter påsk! I potten ligger en nappkorg som även går att hänga upp. Vi har tillexempel en hängande på spjälsängen så man alltid har nappar till hans på nätterna och tro det eller ej men än så länge ligger där alltid nappar i den.

Så är ni sugna på att vinna en egen nappkorg med söta små ugglor på?
Allt ni behöver göra är att kommentera detta inlägg så är ni med och tävlar. För att sen veta när det avgörs kan ni lägga till mig HÄR så får ni snabbt veta vem som vunnit.

GLÖM INTE ANGE EMAIL ADRESS SÅ JAG KAN KONTAKTA ER OM NI VINNER. NI SOM KOMMENTERAT UTAN VAR SNÄLLA ATT KOMMENTERA IGEN!


Tävlingen avslutas söndagen klockan 19.00 och vinnaren presenteras därefter!
LYCKA TILL!
Kommentarer
Eleanor 17 år och mamma

Jag är med! :)

Sara

Du ligger redan på min bloglovin! Jag vill gärna vara med och tävla, en sån där vore en dröm. Vi famlar varje natt efter borttappade nappar i spjälsängen, haha != )

S A R A

Jag är med! Skulle vara perfekt till min lillasyster som är grym på att slarva bort nappar ;)

Nina

Supersöt! Jag vill vara med och tävla! :)

Maria

Jag har dig redan på bloglovin men är hemskt sugen på att vinna en sån där smidig nappkorg :) Här är det ofta ett panikslaget letande efter nappar som hamnat överallt och som är spårlöst borta precis när man behöver dem som mest :)

Jennie Lenita - 3 barnsmamma

Super fiffigt, jag är med helt klart ;)

Lade till dig på bloglovin också, lika bra när jag ändå läser/ kikar in här varje dag ;)

Frida

Åh, en sån fin nappkorg vill jag ha! :)

josse

Åhh :) vad praktiskt så slipper napparna ligga på kudden i spjälsängen!

Linda, mamma till Elver

Jag är med! :D

Patience

Absolut vill jag vara med :)

Kajsa ♛

Åh vad skoj! I'm in! :)

Maddox - Adelas mamma

Jag är med!

Sandra

Åh, vilken praktisk pryl! :( + att den är supersöt med ugglor på! :)

Jag är jättegärna med och tävlar :)

emma

Jag vill ha en sån! har gått upp 3 nätter i rad för att leta efter nappar!

Saga -mamma till Emilia

jag är med :)

Emilia - Mamma till Tatum och med Tävlingar i bloggen!

Verkar ju toppen då alla nappar är utspridda i hela lägenheten :P så jag är med! :)

Malin

Smart ! Jag är med:)

Anonym

Väntar första barnet så en sån där skulle vara perfekt! Också var den super gullig :)

Kajsa

sv: man måste maila bloglovin's support för att de ska kunna byta bloggadress till den nya! http://www.bloglovin.com/en/support#q=1

Emma

Åh:) jag vill vara med!

Maria

Jag MÅSTE ha den. Punkt slut! :D Eller något sånt.. är med i alla fall! xD

weepee

Jag e gärna med:)

♥Veronica, Mamma till Liam ♥

Klart jag är med!! :)

Melinda - stolt mamma till 3 killar ♥

Åh jag vill ha en sån söt liten nappkorg =D Jag är absolut med i tävlingen :) lägger till på bloglovin direkt!



Kram

Karin

Åh, en sån skulle vi verkligen behöva! Jag vill gärna va med! =D

Jossan

Vill vara med!!



HÅLLER TUMMARNA

Zandra Karlsson

Va rolig tävling :) är gärna med och tävlar om detta. Va ju så himla söt. Skulle gärna vinna denna att ha till min son. Och hänga på sängen va ju kanon. Så vet man att alla nappar blir samlade ist för nu när de ligger utspritt i hela lägenheten så när se behövs så hittar man ingen napp. :)

Anonym

Jag är med :)

Emma | mamma till Casper

Jag är gärna med! :)

Katarina

Med och tävlar :-)

Johanna - Mamma till Sami

Sån skulle vara bra att ha på spjälsängen ! :D

Så jag & Sami är med och tävlar ! :)

Maria Månsson

Åh, vad jag skulle vilja vinna en sån här nappkorg till Malte som blir 7 månader på fredag!

Lovelyeverafter - Mammaliv, foto & design

åh va fin! synd att Alicia inte använder nappar ;)

Eva-Lena

Sån vill jag ha! Letar alltid efter nappar, speciellt på natten när min dotter vaknar, vilket är var tredje timme :( och jag är ensam här så jag får ta henne med mig när jag letar för annars kanske hon trillar ner från sängen :( (delar säng just nu)

Så jag är med och tävlar! :)



Blogg: komodia.blogg.se

Annabelle

håller tummarna och hoppas att jag vinner :)

söt korg och hade varit perfekt hemma hos oss för jag vet inte hur många gånger jag tappat bort napparna. Dom försvinner ju så lätt och hade varit toppen om man la dom i den fina napp korgen..



/Annabelle

Linda

Jag är med!!:):)

Joysie

Åå en jättefin napphållare!! Har två gossar att leta nappar till dag som natt! Finns det en hållare så finns det en stooooor chans de finns tillgängliga och kanske (bara kanske) så hjälper den stora på 2 år till att lägga napparna i den fina hållaren med ugglor på!! :D.. "mamma fin" sa pojken när jag visade honom bilden :).

Annelie

Men du vilken bra uppfinning!!



Min son (snart 2 år) tappar bort sina nappar hela tiden för han lägger dom på golvet lite här och där eftersom han inte når upp för att lägga dom på något säkert ställe =) Och så kommer syskonen å råkar sparka till napparna så dom hamnar under soffan å bordet å lite överallt sen blir det mycket gråt innan vi får fatt i en napp ♥ Så den här vill jag gärna vinna, älskar ugglor också!!

Rebecca - 19 år och mamma till Haylie <3

jag är med :)

Emil

Jag vill vara med.

Juksela,16 år och gravid till 17 år och morsa

jag är med :)

ENDENISE - a mama's story

ååååh jag är meeed :D

Anna - Mamma Till Nova

Jag är med! Jisses va bra med en sån o hålla reda på alla nappar som annars slarvas bort lätt :P

Ika

Jag är med och tävlar! Vore perfekt! Tycker napparna försvinner annars, och på natten vill man ju inte behöva tända lampan för att leta en napp :)

Sandra - mamma till Hugo och bonnie

Åh vilken söt. Vill såklart vara med att tävla. Älskar ugglor och skulle älska att ha mapparna på ett ställe!:)



[email protected]

Maria

Har dej redan på bloglovin :-) en sån skulle vara perfekt!!!

Vanessa

Jag är med och tävlar! :)

Nathalie

Jag är gärna med och tävlar ! :)

Susanna

Jag är också gärna med och tävlar, uuuurgullig !

Maria

Med ugglor som vakar över våra nappar då allt klappar med nattning så gott :-) kram

Linda

Jag är med och tävlar.

Nikon älskaren

Nej så gullig nappkorg! :D

Olivia

Super fin nappkorg (:

maja

nr 8!!


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:


Kom ihåg mig?
Trackback