Nu har vårt fin besök från Falkenberg åkt hem och vi har haft en mysig eftermiddag med en 2 åring och en 1 åring. Har varit fullfart på dom båda två och det ska bli så kul sen när Alexander kommer upp i den åldern och dom tre kommer springa runder. Fick även en massa fina kläder och Alexander  har också fått en nytt smeknamn av Sigge (han på bilden) nämligen Nilsson. Sigge är så inne på Pippi Långstrump just nu så frågar man honom så heter bebisen Nilsson. Sötpojken! ♥

Har även skaffat blogrespons nu
så har ni några frågor ska kan ni ställa dom i menyn längst ner!
Kommentarer
Vicky

Åh, Gud vad jag saknar mina syskon och syskonbarn <3

Hoppas ni hade riktigt trevligt :) <3

Christina - Blivande Mamma

Tiden går verkligen fort =). Har två olika bf datum. Enligt första ultraljud har jag bf 10/10, enligt andra ultraljudet har jag bf 29/10 =)

felicia - 19 år och mamm

tack så mycket! vilken liten goding du har!

Nicole - 14år och gravid ♥

Svar: Jag blir skyldig (:

Lebanezza

Men gud så sööt :D


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:


Kom ihåg mig?
Trackback