Ja, vad ska man säga om detta då.
Jag har eller rättaresagt jag hade en farbror som knarkade och hade gjort hela sitt liv men som tillslut lyckades bli ren och fick jobb för att hjälpa andra som som hade drogproblem men han dog innan han hann börja vilket var en effekt av drogerna. Hans kropp var redan så förstörd. Detta har väl gjort att jag aldrig skulle få för mig blanda mig med sådant. Men det är upp till var och en. Sen kan man väl dock tycka att man får väl inte ut något positivt utav att ta droger så jag förstår inte riktigt meningen.

När det kommer till alkohol så är det samma där, det är upp till var och en. Alkohol är något så vanligt i vardagen och jag har ju själv druckit. Sen kan jag inte påstå att det är något jag känner att jag måste göra eller tycker är speciellt roligt eller gott. Det är väl mest allt som kommer med alltså själva sällskapet och sådant som kommer när man är på fest som är lockande. Jag kan nog tycka såhär att alkohol inom rimliga mängder är okej. Vet inte vad mer jag ska skriva om detta så det får räcka så.
Kommentarer
julia

vad kul att han blev ren :)

Jimmy

Min farbor är alkoholist :(

Sammi

Sådant är förargligt, min morfar är berusad varje dag :/

Ossi

ajdå :(

Jag är helt emot droger och alkoholism, att dricka med måtta är okei, men droger tycker jag att inte är okei.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:


Kom ihåg mig?
Trackback