Jag tycker att detta är en av dom svåraste frågorna på listan
för jag vet inte exakt var jag vill vara om 10 år. Det finns så mycket jag vill göra och uppleva i mitt liv. Men det jag faktiskt vet är att om 10 år kommer jag ha skaffat mig en utbildning och Alexander kommer kanske ha en liten lillebror eller lillasyster. Kanske bor vi i något litet hus någon stans som jag får göra till mitt och inreda som jag vill. Men vart vi bor, om ens i sverige vet jag inte. Jag har så mycket drömmar och mål som jag skulle vilja uppfylla och jag tycker om att det är ett litet mysterium. Om 10 år är jag bara 26 och Alexander är 10 men jag hoppas att vi iallafall lever ett bra liv tillsammans med familj och vänner.
Mer får tiden utvisa helt enkelt. ;)
Kommentarer
Vicky

Jag hoppas du får uppleva allt du vill också <3

rebecca rehn

Sv: tröjan är ifrån hm, och halsduken från gina! :-)

Vicky

sv; Kommer från olika klädes sidor som jag hittade på polyvore <3



Jag med men annars kan man ju alltid fuska ;)<3


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:


Kom ihåg mig?
Trackback