Nu är det äntligen dags för en tävling här på bloggen för att fira att jag uppnåt över 100 prenumeranter/ följare på bloglovin'. Priset är en mössa och dregglis i antingen moln eller ap mönster gjorda av Helena som driver AstridEdward som är en sy blogg hon har även en webbutik som ni kan besöka här.

För att vara med och tävla behöver ni endast kommentera detta inlägg om att ni är med. Glöm inte lämna namn och e post adress så jag kan kontakta er vid eventuell vinst!

Tävlingen avslutas den andre advent alltså den 4 december klockan 12.00
Kommentarer
Jessica ♥ Mamma till Alicia ♥

Jag är gärna med och tävlar :)

Eleanor, 17år & mamma

Jag är gärna med och tävlar! :)

Trees gravid i london

Jag är gärna med :D

Kristin

Kul tävling! Självklart vill jag vara med :-) håller tummarna

Marie

Jag vill också vara med! :)

Patience -18 & mor till Damien

Klart att jag är med :)!

Helene

Jag är gärna med och tävlar! :)

Kajsanova ♛

SV; Åh, tack så hemskt mycket! Dock inte ens i närheten så fina som dina alltid är, haha! ;)

Haha, ja täänk, snart är han 18 också! Nej fy, det är ett tag tills dess i allafall, tack och lov. :)



Ellen

Jag är med! :)

★ Katta- Mamma till Bell, Melvin & Nova ★

Jag är med och hoppas på att vinna en söt mössa och dregglis till min bebis :)



[email protected]

Nina

Jag är med! :D

Emil

Jag vill vara med. :)

Ika

Jag är med =)

Carola

Jag vill jättegärna vara med och tävla! :-)

Ida

Jag är också med och tävlar! :-)

Juksela , 16 år & gravid till 17 års morsa ( bf 24 dec )

Självklart är jag med :) kul & vinna kanske ngt för första gången innan bebisen kommer ! :D

emilia - 16 o gravid.

Jag vill vara med! :)

Lilla familjen

Jag vill vara med! (:

Elina 16 år, mamma till Nellie

Jag är med! :)

Annelie jonsson

Jag är gärna med och tävlar =)

Britta Lundström

Jag är väldigt gärna med! :)

Hannele - mamma till två prinsar

Jag är med! :)

Beatrice, mamma till skrutten Robin

Åhh jag är jätte gärna med :)

My

Jag vill gärna vara med och tävla!

Petra

Jag är med!

Perfekt present till min barndomskompis som ska få barn om 13 dagar! :)

matilda

Fin blogg!

Sara H

Jag vill ju självklart också vara med och tävla. :)

Johanna

Jag är gärna med och tävlar! :)

Amanda, 15år och mamma till Jonathan

Jag är meeed! :DD

Amzie,, mamma till Viggo - 110531

Jag vill va med :)

Kristin

Jag vill vara med. =)

Matilda

Jag är med :)

Sandra

Är gärna med! :)

Linda

Jag vill gärna vara med och tävla! :)

Lina

Den 4e har jag BF, så det skulle ju vara så roligt (och tröstande) att få vinna något ifall jag går över tiden.

Nina Johansson

Jag är med, för tusan :)

Trivsamma förändringar

Jättefina vinster, jag är med och tävlar om dem!

Lisa Brändström

Kul, jag är med!!!

Caroline

Jag är jätte gärna med i tävlingen!

Emilia - 16 och blivande mamma.

Jag är med! :)

Clara - BF25mars

Jag vill vara med:)

Elin N

Söta! Är med och tävlar :)

Amanda

Jag vill gärna vara med:) en mössa och dreglis till 3:an vore inte fel då jag gjort mig av med de mesta bebis kläder.

Bruttski

Jag är gärna med och tävlar, ap setet var ju übergulligt!

monica

hej jag är jätte gärna med om tävlar

nu ska jag hålla tummarna att det går vägen

/ Monica

Jessica

Vilka söta som matchar


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:


Kom ihåg mig?
Trackback