Fått in lite frågor idag så tänkte att jag skulle svara på dom här en gång för alla. 

♥ Hur gammal är din pojkvän/Alexanders pappa?
- Han är lika gammal som mig, alltså 16 år med andra ord också född 1995.

♥ Varför heter Alexander just Alexander?
- Nu önskar man att det var något genomtänkt och betydelsefullt som hans mellannamn men nej, han heter Alexander av just den enkla anledningen att det var det enda namn som jag och Alexanders pappa kom hyfsat överrens om. 

♥ Hur mycket mat äter Alexander?
- Nu får Alexander 120 ml ersättning. Han har precis börjat äta det. Innan åt han bara 90 ml och spydde så fort han fick mer än så. Men nu börjar 120 funka men ibland äter han inte upp allt.

Kommentarer
Ereeka - med bebis i magen <3

Svar; ungefär från i vecka 6 tills 14-15 har jag mått illa dygnet runt, nu mår jag bara pyttelite illa på morgonen och det brukar gå över när jag fått i mig frukost :) jag har varit väldigt trött men det börjar också gå över. Och jag har märkt av en hel del hormoner, börjar typ böla av ingenting ^^, Hur mådde du när du väntade Alexander? :)

Alexandra - styelalex ♥

Vad tycker du om för filmer och vad gillar du inte för filmer? c:



Kram!

annie

sv; haha aa tack :P

sofi

Gud vilken söt beebiis ;) Älskar headern också ! <3

Juksela , 16 år & blivande mamma

Sv ; Jo tänkte ta ny bild nu på söndag då jag går in i vecka 34

Ida - Vardags & gravid blogg

Tack så mycket! :D Ja nu hoppas jag bara att allt går fint på UL...man oroar som sig :/ men, man får försöka hålla huvudet uppe! :) Jätte söt liten kille du har förresten

juliaa

Tack för svaren :)

Vanilla

Underbar bild på er lilla prins! :-)



Ha en bra kväll!

Kram

Marie

Hej! Hur ofta äter Alexander? Vilton får också 120 (ibland 150) men det är så svårt att veta hur ofta han bör äta.. ibland går det 4 timmar, ibland bara 2.. han behöver ju maten! I början gick han bara ner en massa så han har precis börjat gå upp igen.



Det var förresten så kul att läsa ditt inlägg om Alexanders framsteg, Vilton gör/ kan/ gillar precis detsamma så det var himla kul att läsa! :)


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:


Kom ihåg mig?
Trackback