Vi försov oss imorse så det blev ingen föräldragrupp, tyvärr. Men det var väldigt skönt med sovmorgon då Alexander vaknat vid sju-halv åtta den senaste tiden. Nu händer inte jätte mycket, Alexander är iväg med älsklingen och det är första gången som jag är utan honom det känns jätte konstigt men det kommer gå bra. Dom ska till Center Syd och hämta älsklingens spel som kommit ut nu och sen ikväll ska vi på lite kalas för älsklingens kusin så jag tänkte passa på att göra mig iordning och få gjort lite vettigheter innan dess. 

Jobbar också på en ny design, men det kommer ta lite tid innan den kommer upp då jag inte vet hur jag vill ha den. Så har ni idéer på vad ni tycker behövs/är fint på en design så säg gärna till.


Kommentarer
Fanny

Jättefin bild!! :)

sonja

Gud va fina bilder, gud va fin design. och gud va fin Alexander är! ♥

Anonym

Hej! :)



Jag har skickat en beskrivning av bloggdesignen nu, kolla i din hotmail. :D



Kramisar /Malin - Road s.s

Cherie Mårtensson - Mamma till Emma

Svar: Tack så jättemycket :D

Patience - 18 & mamma till Damien

Vet ej :) Tänkte gå igenom 62/68orna imorgon så vi får ta och se :D

Blue Velvet - Vegas mamma

Kanske lite julig? =)

Beatrice Jakobsson (foto)

jag måste få säga att du har en otroligt fin blogg!

helt kär i bloggen!


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:


Kom ihåg mig?
Trackback