Jag älskar verkligen morrnarna när Alexander precis vaknat för då är han så himla mysig och då gör det ingenting att man är jättetrött och bara skulle vilja sova en liten stund till.
Jag brukar lyfta över honom till vår säng när han vaknar så att jag kan dra mig någon minut till och jisses vad han börjar prata och sparka då. Man behöver bara titta på honom så drar han av världen leende. Man blir så varm i hjärtat av det hela.  Lilla fina, älskade pojke!

Just nu ligger han här breve mig i soffan och sover me det verkar som om han börjar vakna så jag ska lite snabbt dricka upp min oboy och sen vill väl han ha lite mat och sen tänkte vi ta en liten promenad även om värdet är jättetråkigt. Vad ska ni göra denna fredag?



Fina göteborg. Måste nog försöka ta en tur dit i vår!
Kommentarer
Fanny

Försöka att inte sova bort hela dagen haha

sandra - när två blir tre

nu äntligen har jag skrivit förlossnings berättelsen :)

ENDENISE - Mamma till 2 i December

sv: Ja visst låter det bra :))

emman

sv:

Jaså? OJ. haha. vilken skillnad det kan vara alltså.

hur mycket vägde han när han föddes? (:

Maria - mamma till Liam ☆

ja här i Haninge gör man det hos kommunen :)

Moa - Nybliven mamma till Ella ♡

Dagens bloggvinnare är utsedd, kolla om du vann annars kan du anmäla dig igen :) Kram

Jessica ♥ Mamma till Alicia ♥

Fina bilder :) Den första ser så härlig ut!

Hoppas ni får en fin fredag. Kram

deniseholmsten

Nu har jag en " gissa kändisen" tävling, ALLA som gissar rätt får en länkning! så vad kan du förlora ? :) Håller tummarna för att du gissar rätt! kram finis!



Direkt länk till tävlingen : http://deniseholmsten.blogg.se/2011/november/vem-ar-kandisen.html#comment


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:


Kom ihåg mig?
Trackback