Idag har vi en väldigt glad kille här hemma som bara sprattlar, "pratar" och skrattar och det värmer verkligen i hjärtat. Han börjar bli så stor nu och han är så stadig i sin nacke och nu rygg nu och det känns jättekonstigt. Han var ju precis bara en liten nyfödd kille som baar låg på ens bröst och sov. Gud vad jag saknar det. Nu ska han verkligen inte ligga på ens bröst längre. Åh, tiden går verkligen fort!

Nu hade jag tänkte möblera om här medan älsklingen är i skolan och sen därefter tänkte jag börja fixa någon lunch. Älsklingen slutar tidigt idag så lite snäll får man väl vara. Måste även sen ringa till ett nytt ställe och höra om deras lokal är ledig när vi ska ha dopet. Den vi ville ha var visst uppbokad hela januari och februari så nu får vi bara fortsätta leta. Vi blir ju ca 70 personer på dopet så att vara hemma går ju inte. Nej, nu måste jag fortsätta emd mitt.

Förresten, är det någon som är intresserad av lite barnkläder i stl. 50-56? :)

Kommentarer
Anonym

Kan du inte lägga ut en bloppis på barnkläderna? :)

Maria - mamma till Liam ☆

ja jag passar på att njuta av att ha honom i famnen för snart lär det vara ett himla liv på honom :)



jo jag har funderat på en ny design faktiskt :)

nathalie 17 år och gravid

Jag är väldigt intresserad av barnkläder!

Maria - mamma till Liam ☆

jag kan fundera lite på hur dan design jag skulle vilja ha, men tycker att sånt där är så svårt :) därför som jag oftast bara byter headern :p

My

Sv: Då får du gärna göra en till mig om du har tid och orkar. ? =) Vad har du för mail adress ? För jag suger verkligen på att göra egan, då jag bara kan det enkla och inte det mer avancerade. :)

ida

var bor ni? alltså hemma eller eget? :)


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:


Kom ihåg mig?
Trackback