Bjuder på två magbilder tagna för en liten, liten stund sen :)
Kommentarer
Hanna Silverå

Hej!



Jag såg att du hade kommeterat min blogg =) Tack så ycket. jag är i vecka 32 och har ca 8 veckor kvar. är beräknad till den 24 augusti... grattis till din med =)



Jag kommer nu ikväll lägga upp en tävling på bloggen gå gärna in och delta i tävlingen =) Lyssna på videon om var tävlingen är ifrån =)

Jessica ♥ mamma till alicia ♥

Fin bebismage :)

sidecut redhead - 21 år och väntar tvillingar

så söt och liten mage ^^

Malin wisti

Hejsan såg att du kommenterat min magbild, å visste inte vart jag skulle svara på det så bättre jag skriver i din blogg ist :D ja det börjar bli en bulle nu :D äntligen:), Men många tycker jag inte är så stor för att vara i v.24 snart :) men det går väll fort å bli större :P fina bebisbilder å magbilder du har :) du var inte heller nå stor för att vara så långt gången:) Grattis!<3

Malin wisti

hehe jaha:D ja men så blir de säkert med min oxå eller att den börjar växa å bli rund nu :) men allas graviditeter är ju inte en annan lik:), ja jag har tänkt göra det nu när jag går in i v.24 =)

Summergirl

Sådär tjock e jaa utan att va gravid ^^ ;P


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:


Kom ihåg mig?
Trackback