Första "riktiga" sommarlovsdagen igår så pojkvännen och jag drog ut och shoppade. Handlade faktiskt lite saker åt mig själv som jag behövde bl.a. två par jeans leggings (funkar toppen även med magen! :D), ett par nya skor, deo, parfym och lite sådant nödvändigt. Sen hämtade vi hans lillebror på fritids och sen blev det lite mys och på kvällen en promenad men får sådan hemska sammandragningar när jag anstänger mig för mycket så vi gick hem och startade en film istället! 


Ganska lugn vecka just nu sen blir det lite mer nästa vecka. Ska den 23 på föräldrautbildning och sen efter det beger vi väl oss mot Falkenberg och vi har fått restriktioner om att ha bilen så tom som möjligt då vagn, säng och massa annat ska med ner. Ska bli skönt att få lite saker avprickat på listan, tiden går ju så fort :)
Sen är det midsommar och sen ska jag och familjen iväg på en liten tur för att umgås nu innan dom åker och innan Liten kommer. :)
Kommentarer

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:


Kom ihåg mig?
Trackback