Har spenderat dom två senaste dygnen hos mina föräldrar eftersom dom skulle till Falkenberg och se Wilmer X och behövde någon som passa hundarna men nu är vi hemma igen och det känns så skönt att kunna krypa ner i sin egna soffa igen och slappna av. Allt börjar bli så tungt och jobbigt nu så soffan är min bästa vän för tillfället! :)

Mina föräldrar tog även ner vagnen från Falkenberg så nu ska den bara hit också så imorgon kommer pappa förbi och lämnar den och det andra som vi fick. Vagnen är verkligen super fin!
Fick som sagt lite andra saker också såsom en babysitter, påslakan, babygym och så. Super tacksam för allt. Så tack till min kära bror + sambo!
Bilder på sakerna kommer imorgon när allt har kommit hit. Tills dess får ni se ytterliggare en bild som jag tog igår.
Kommentarer
Sandra, 16 år & blivande 2 barns mamma

va fina bilder du tog igår :)

Ylva Lee - Mamma till Lily

Söta :)

Juksela , 16 år & blivande mamma

fin bild !

Fanny

Vilken fin bild! =)


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:


Kom ihåg mig?
Trackback