Haft fullt upp hela veckan så uppdatering har inte varit på kartan överhuvudtaget. Vi har målat klart, fixat golvet och verkligen flyttat in här nu. Nu börjar det se riktigt trevligt ut och det känns verkligen som om vi får vårt egna nu så nu kan Liten gärna komma för nu är här fullt med plats för honom. Nu ska bara alla hans saker komma på plats. Pappa var förbi idag och lämna vaggan så den är på plats iallafall sen behövs en tur till IKEA är också. Förhoppningsvis blir det en tur dit imorgon så att jag kan bocka av täcke, kudde och sådant från min lista. Vill verkligen få klart allt nu då allt börjar bli riktigt jobbigt har sådana sammandragningar/förvärkar. 

Imorgon ska jag även tvinga pojkvännen att ta lite ordentliga magbilder så dom kommer upp imorgon eftermiddag! :)



Har pillat lite med designen, igen. Vad tycks? :)
Kommentarer
Linda, mamma till Elver

Så otroligt söt du är!

Jonna

Vilken fin och bra blogg !



Hehe du e beräknad en dag före min brors tjej :)

lycka till med allt !

Angelika - 18 år och mamma till William <3

Designen är jättefin :)

Maddox - gravid i vecka 23

Designen e riktigt fin :)

Maria

Skitfin blev designen !

Jennica - 18 år och gravid

ska bli kul att se magbilderna :)


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:


Kom ihåg mig?
Trackback