Gjorde du något iår som du aldrig gjort förut?
- Ja, väldigt mycket. Jag födde ju trotsallt barn för första gången.
Har du några nyårslöften?
- Nej, inte än så länge.

Blev någon/några av dina vänner föräldrar iår?
-
Ja, en hel drös av mina nya vänner blev föräldrar iår (även jag ju)

Vilka länder besökte du?
- Inga som helst eller jo! Vi var ju på Bakken i Danmark en månad innan Alexander föddes!

Vad önskar du att du gjort mindre?
- Inget som jag vet nu i alla fall.

Bästa minnet från 2011?
- Ingen tvekan, när Alexander föddes ju!

Bästa köpet?
- Kameran, såklart!

Vad spenderade du mest pengar på?
- Det har nog blivit ersättning och kläder till lillemannen!

Gjorde någonting dig riktigt glad?
- Betygen från nian, älsklingen, min fina familj och, igen, Alexander.
Var du gladare eller ledsnare iår jämfört med tidigare år?
- Gladare!

Favoritprogram på TV?
- One Tree Hill.

Är det något du saknat 2011 som du vill ha år 2012?
- Nej, det tror jag inte.

Vad ser du mest framemot år 2012?
- Alexanders 1 årsdag, älsklingen och jag firar 3 år tillsammans och sen får vi se vad året ger.



Nu hoppas jag att alla ni där ute för en riktigt bra nyårsafton så hörs vi nästa år! ;)
Kommentarer
Ida - Vardags och gravid blogg

Gott nytt år!! :)

Fanny

Gott nytt år ! :))

Random kanske men jag älskar One Tree Hill!! :))

Eleanor, 17år & mamma

Jag klankar inte ner, det är min åsikt. Vilket man får ha i ett fritt land.

Sen anser jag att det är helt okej att pappan tar barnet, det ser jag inte som något som är fel. Men att man lämnar barnet till mor och far föräldrar är fel enligt mig, om det bara handlar om sömn. För det va inte de som skaffade barn! :).

Men jag menar inget illa och om du anser att inlägget kan vara stötande så tar jag bort det :)

Hannah

Tack så mycket! :)

Linda

hej tjejen! hör gärna av dig när du ser detta, min blogg har blivit konstig..jag la in en till länk och sen ser den konstig ut på min sida.... jag mailar dig en bild hur den ser ut så ser du.... Gott nytt år förresten :-)

petra- mamma till tvillingar

gottt nytt år!

Jonna

Klistermärkena är beställda på Smartphoto. Gamla extrafilm! :) Finns olika tema att välja mellan! Hoppas ni fick ett fint nyårsfirande och God fortsättning..

Lucy-Ewelyn.se

Svar: Nej nej nej, ta inte bort någonting :P Kram


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:


Kom ihåg mig?
Trackback