Kom ett paket i brevlådan idag och man blir lika glad varje gång. Var denna gången ett gäng bodysar, super fina! Har blivit väldigt mycket kläder till Alexander den senaste tiden men man kan inte riktigt låta bli.

Annars är det lugnt. Mina pojkar är iväg och handlar julklappar och jag har passat på att städa lite, paketerat lite kläder som ska skickas iväg till sina nya ägare och nu tänkte jag sätta mig och pilla med lite bloggdesigner. Högen bara växer så det är lika bra att försöka göra klart så mycket man kan nu när man inte blir avbruten.

För övrigt så har lillemannen blivit så stadiga i ryggen nu så han sitter själv i några sekunder och att ligga ner funkar inte längre om man inte ligger på golvet brevid sin pappa. Bestämd liten herre i alla fall.

Kommentarer
Johanna - Mamma till Leija ♥

Trevligt med nya bodys! :)

Kram

Trivsamma förändringar

Är du också en flitig "Tradera-nörd"?

Ser ut som du köpt mycket fint till Alexander!


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:


Kom ihåg mig?
Trackback