Kommentarer
Jonna

Superfina namn han fått! :)

Fanny

Urfin bild!! =)

Rebecca

Söte!

Och vilka fina namn han har!

Amanda -- mamma till Viggo

Kul med Disel- stavning istället för Diesel.

Madeleine - Mamma till Liam

Tack :) Han är 10 månader. Hur gammal är din sötnos? :) Jo jättegärna, haha! Jag har försökt få tag i någon som är intresserad av att hjälpa mig med design men har inte fått tag i någon. Själv kan jag ingenting om sånt, så vill du göra det så gärna för mig :)

Anni

Gud vad söt liten kille! Kul att du hittade till min blogg! =)

Sandra

Vilken fin blogg och vilken Sötnos:) jättefint namn!!

Johanna - Mamma till Leija ♥

Sötisen! Adrian é ett favoritnamn :)

Kram

Hanna- Mamma till Alexander

Sötnos!

Sandra - gravid med nummer 2

Åh vilken söt kille ni har. Helt galet <3

Jag är jätteintresserad av en design, hatar min!!:)

Motherhood

Jäkligt grym bild. Vad har du fotat med?

Sofie

Det var väl den sötaste!! Riktigt fina bilder tar du också, min brorson heter Disel :o)

Hannah

Super fin bild & älskar namnen! :)

Gott nytt år på er =)

TOVE

Så söt han är!!

Emma

Nemen gud vad söt han är!!!


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:


Kom ihåg mig?
Trackback