Måndag igen och nu är det bara 5 dagar till BF, tänk att snart har vi vår lilla bebis här och förhoppningsvis går jag inte såå lång tid över tiden. Vi håller tummarna!

Idag börjar alla mina gamla klasskompisasr och även pojkvän gymnasiumet och själv sitter man här. Känns väldigt konstigt egentligen. I höstas/julas så oroade jag mig för att inte hinna plugga upp betygen och att inte kunna bestämma vilken linje jag ska gå och nu sitter man här några månader senare och behöver förtillfället inte tänka på något av det utan allting handlar om att jag snart blir mamma och allting däromkring. Vilka vändningar livet tar ibland och även om jag ibland kan avundas dom som börjar gymnasiumet idag så ångrar jag verkligen inte att jag istället blir mamma nu och får vänta ett år till innan jag börjar. Lill skiten där inne är värd det (SÅ KOM UT NU!)

Har också märkt att helt plötsligt är det massa krångel med bloggen, vet inte vad som hänt men får väl kolla upp det nu under dagen.
Kommentarer
Amanda 19, mamma till Jolene

Då säger jag den 26/8 :)

Patience -18år & mamma till Damien

sv; ja jag tycker banne mig att din lille skit ska komma nu också! :D


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:


Kom ihåg mig?
Trackback