Nu har vi slutat att räkna neråt utan nu går vi istället på plus. Hoppas bara man slipper gå för lång tid över och att han kommer nu i början av veckan men vi får väl se både jag och pojkvännen stannade mer än två veckor över tiden så ja.. Iallafall är här helt lugnt, inga kännigar alls nu men man kan väl hoppas att det bara kommer KABOM.

Idag tar vi det bara lugnt, blir nog dock att försöka pumpa däcken till vagnen och sen städa lite och sen blir det nog bara att ta det lugnt.

Har även uppdaterat BF listan igen och nu hoppas jag på att inte behöva strycka fler datum!

Lill pojken i v. 32 :)
Kommentarer
Lovisa

själv var man nästan 3 veckor försenad :P hoppas att du inte behöver vänta såå länge! :)

S H A K E Y S H A K E Y - I shoot, with a camera.

Re: Ja, visst är de! Hoppas eran baby kommer snart :D

Angelica - Mamma till Moa <3

Lycka till :)

Tråkigt att gå över, men de är iaf inte långt kvar. Så tänkte jag :) O jag gick över 9 dagar!

Viktorija

Hejsan!

Jag kom vidare i en tävling och priset är något jag verkligen vill ha, så nu är min fråga till dig om du möjligtvis skulle kunna tänka dig att hjälpa mig? Jag skulle verkligen uppskatta om du kunde lägga en röst på mig som är nummer 6!

Länk: http://standingcarla.blogg.se/2011/august/fototavling-12finalister.html#comment



Ber verkligen om ursäkt om du inte gillar dessa kommentarer!

Patience -18år & mamma till Damien

sv; Ett gäng från Sjöbo som skulle ut och festa antar jag. Skrek/sjöng i hela bussen, spydde ner, hällde ut öl/cider så hunden fick badas när vi kom hem + gick rakt över hundens svans. Hade inte haft några problem med sjungandet, om dem hade sjungit, men ja, du vet hur det kan låta. Först fick iallafall pojkvännen spel & sen fick jag spel & ställde mig upp och skrek åt dem att hålla käften. oproffsigt kanske men för fan, man kan ju visa lite jävla respekt.

ida harju

är de farligt, eller va är de? hittar inte så mycket när ja sökte på google :S

Jessica ♥ Mamma till Alicia ♥

Håller tummarna för dig att bebis snart tittar ut :)



Fin header och profilbild du fått upp förresten :)

Blue Velvet

Kikade in för att se om det hänt något... Tråkigt att behöva gå över tiden... men snart så!!! =)

isabell 14 år snart 15

hej verkligen en super fin blogg,nu är jag en ny läsare så har inte hunnit läsa om ni funderar på nått namn tänkte bara säga att jag tycker att "Texas" är ett coolt namn till en liten kille !



Kram! :)

Ida - Isabellas mamma

Hoppas att lillen vill komma ut snart, det är så spännande :)


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:


Kom ihåg mig?
Trackback