Idag är det den stora dagen vi väntat på i flera månader nu, beräknad födsel av Liten och jag hoppas verkligen att han vill vara punktlig och komma idag men vi får väl se. Hade värkar igår kväll dock med väldigt långt mellanrum men man kan ju hoppas att det tilltar inom kort så att vi snart har vår bebis här!

Har även uppdaterat BF listan för nu har dom första gissningarna blivit strukna men jag hoppas att Ellie har rätt med sin gissning om att han kommer idag!

För att se hela listan tryck HÄR!
Kommentarer
Emma

jag tror det blir på måndag, den 29 alltså! :)

lycka till med allt nu!

Éma - 17 år & gravid

Så spännande!! :-) Nu är det bara att vänta och se när det kan tänkas dra igång på riktigt.. Stort lycka till, när lilla skrutten börjar ta sig ut! :D

Ellie

Men för sjutton, ta och titta ut nu då lilla bebis!! Jag vill ju ha rätt, komsi komsi lilla bebis ;)


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:


Kom ihåg mig?
Trackback