Hemma igen efter barnmorskan och nu sitter jag här och äter lite lunch och slappar är helt slut i kroppen även om det inte är speciellt mycket jag gått idag.. Min kropp fixar verkligen inte att vara höggravid.

Iallafall det gick bra hos barnmorskan fick lite papper som jag ska ha med till förlossningen och sen pratade vi bara mest. Har en tid nästa vecka också och då kommer hon göra en hinnsvepning om han inte har kommit tills dess. Dom gör ju inte det fören efter BF så.. Men som jag sa till henne, nu vill jag inte träffa henne igen förens till efterkontrollen. Så håller tummarna för att jag slipper.
Kommentarer
Sandra - Mamma till Leon

Sv: Ja det var jobbigt dom sista dagarna innan han kom, det kändes som att det aldrig skulle vara över. Och jag började få värkar till och från fyra dagar innan det väl satte igång på riktigt så jag fick knappt sova något alls :/

Jag blev igångsatt för att jag gått över så länge. Mina egna värkar jag hade blev aldrig tätare och starkare men dom gjorde iallafall att jag öppnat mig 3 cm så då kunde dom ta vattnet och sedan fick jag värkstimulerande dropp.

Maria

Håller tummarna!



jag fick hinnsvepning före BF =)

Lovisa

namnförslag på Liten eller är det hemligt? ^^


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:


Kom ihåg mig?
Trackback